Thursday, May 18, 2006

<<>> ;-?

Akum...

It's me again...

Pelik..memang pelik..aku tak tau, naper PC nie jer bole bukak www.blogger.com heheh..sebab kat sini semua nyer kena blocked!! tapi aku tgk kat PC Pegawai Sistem Maklumat tu..perrggghhh..macam2 ada..siap ader YM lagi...antu tul!!!

So, baik la aku update blog aku...yang dah bersawang (bak kata K. Zai..thanks for reminding me...) huhuhuh...lama sungguh kan..sejak hampir 10 bulan keje kat sini...aku dah cam BUTA IT...nak scan gmbr pun tak tau...huwaaa....takut nyer... kat sini..ramai yg buta IT...especially senior teachers...hahahahha so sorry to say! but that's true beb!!! Mari kutuk mereka!!!

heheheheh..to be continued... muaaaccchhh :p

2 comments:

zAi....ibu of aLiFf , aInNa , aQiM, aAqiI and aFrEeNa said...

tau takpe.....nasib baik akak tolong ingatkan.....huhuhuh..a ah ek lia..kawan ngan community camtuh seme dah lupa.....huhuhuhu....

lia puteri said...

tu la...aku dah ketinggalan zaman dah...